Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2009 13:57 - Митко динев 1
Автор: humor Категория: Забавление   
Прочетен: 3675 Коментари: 1 Гласове:
0



Неочаквано прозрение

Стоя, стоя и нещо кат" ме перне, 
и като ме стегнат  хромозомите,
мисля и: "Тез негри к"вит" са черни, 
представяш ли си - к"ви пък са им ромите?...


 
Замисли се добре предварително
Недей да уйдисваш на всеки рефлекс
и да те командва страстта ти.
Всяка жена е достойна за секс,
ама не всяка два пъти!
 
 
Парите не миришат
Какъвто и да е  алъш-веришът,
за парите ще се изразя, 
че те на нищо лошо  не миришат.
(ако не си бършеш с тях гъза...)

 
Без диета
За диети въобще не знам
и казвам-няма тука далавера.
Слаб съм не защото малко ям,
а защото много често сера!
 
 
Русалки
Русалките са с калпава съдба.
Защо ли? Ей сега ще разбереш!
Ни са риба –да свариш чорба...
Нито пък жени- да ги наебеш!

 
Бащина грижа
Абе, ти бе-ей келеш с келеш!
Де си тръгнал батя си да ебеш?
Не видиш ли-човекът е с диария?!
Де, лобут де! А, шамари, а!

 
Зимна балада
Нощ. Бахърлък. Във лед окована  река.
Вълци се ебат под окатото зимно небе.
Неудобно. Пързаля се. Кофти за ебан  така, 
но к’во да направят горките кат’ им се ебе!

 
Не е за казване
Дано със  туй  не се окепазя,
но трябва и това да се напише!
Ако нощем те сърби гъза,
пръста ти на сутринта мирише.

 
Повтаряй
Не си достоен мъж
пърдиш ли по веднъж.
Помни, че повторението
е майка на пърдението!

 
Нахалник
В някаква си скапана маза
затвори ме нахално сам самичка.
и цяла вечер ме еба в гъза,
а ми каза че съм страшна пичка!

 
Относително движение
Как по- ясно да се изразя,
тъй че да ме разбереш и ти!
Не ,бе, не ,че си въртя гъза!
Туй е щот’ земята се върти.

 
Авантюра
Може да го правиш от сърце,
но си е за мене авантюра,
когато със треперещи ръце
показваш колко ти е дълъг кура!
 
 
Краста
Да беше краста-ама то не бе!
Да беше болест-а пък то съклет!
И не знам-дали  ми се ебе
или ми се чопли слънчоглед?...

 
Без гримаси
Тази епиграма, може би
у много ще е е повод за гримаси...
Бе- уж са рядко левите резби,
а пък бъкано със педераси!
 
 
Шпионска епиграма
Тя изстена страстно:”I love you”!
Изтръпнах! Да не е от ЦРУ?!
Но като гледам  как и се ебе:
“Своя!-викам си. От KГБ!…”

 
Казано накратко
Не е за никой секрет
и всеки за туй се догадва.
На хубав, изпипан минет
даже и хуят се радва!

 
Как става тая
Мъчи ме нещо от туй съвестта.
Не е ли странно- кажете?!
Обичам  жена си,а мразя властта,
а пък ебал съм  и двете...

 
Основният девиз
Дори да си  болнав и в криза
бори се смело и със  хъс!
Спазвай винаги девиза:
“зъб за зъб и гъз за гъз”.
 
 
Формата лъже
Природата е нявга тъй фалшива,
измамна като статуя от восък. 
Например,по вида на  всяка слива,
хуят трябваше да бъде плосък!

 
Моята борба
Нека всеки оцени
моята борба!
Мразя всичките жени,
затуй ги и еба!
 




Тагове:   Митко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
22.12.2009 14:10
http://vbox7.com/play:63293827
цитирай
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив